tel. 509 347 189
biuro@lgdodra.pl

AKTUALNOŚCI

Wyborcze – Walne Zebranie Stowarzyszenia LGD KŁO

Prezes LGD Kraina Łęgów Odrzańskich – Jarosław Paczkowski,  zaprasza na Walne Zebranie Członków sprawozdawczo-wyborcze, zaplanowane:

  • na dzień 3 września 2024 r., o godz. 10.00 w Ścinawie, ul. Rynek 5b, 59-330 Ścinawa, pierwszy termin
  • na dzień 3 września 2024 r., o godz. 10.15 w Ścinawie, ul. Rynek 5b, 59-330 Ścinawa, drugi termin

W związku z upływającą kadencją Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej LGD KŁO, konieczne jest przeprowadzenie wyborów. Wybory odbędą się na Walnym Zebraniu w dniu 3 września br.

Prosimy o zgłaszanie kandydatów do Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej na formularzu zgłoszeniowym wraz z rekomendacją do dnia 29 sierpnia br. (w formie podpisanych skanów poprzez e-mail, przy czym oryginały należy obowiązkowo dostarczyć w dniu Zebrania wyborczego).

Ponadto w programie zebrania omówienie i przyjęcie zmian w Lokalnej Strategii Rozwoju KŁO na lata 2023-2027. Proponowane zmiany dotyczą poszerzenia zakresu wspieranych operacji w Przedsięwzięciu  2.1 Łęgowa Pętla Dostaw (str. 38 LSR) oraz zmianie liczby wskaźników w zał. Nr. 2 Planie działania. Po konsultacjach z przedsiębiorcami i rolnikami dostosowujemy ilości wskaźników w taki sposób aby maksymalnie zwiększyć kwoty wsparcia w poszczególnych naborach, zgodnie z obowiązującymi przepisami (str. 54-57 LSR)

Poniżej do porania program Walnego Zebrania Członków, dokumenty aplikacyjne dla kandydatów do władz Stowarzyszenia oraz LSR z proponowanymi zmianami.

Prosimy o potwierdzenie uczestnictwa w Walnym Zebraniu Członków emailem na adres: biuro@lgdodra.pl  lub telefonicznie: 76 858 45 45 lub 509 347 189 do dnia 2 września br.

Zaproszenie na Walne Zebranie Członków

Porządek obrad Walnego Zebrania Członków

Formularz zgłoszeniowy kandydata do Zarządu/Komisji Rewizyjnej

Formularz rekomendacji dla kandydata do Zarządu/Komisji Rewizyjnej

Kryteria wyboru członków Zarządu/Komisji Rewizyjnej

LSR w wersji śledź zmiany z dnia 21-08-2024

Print Friendly, PDF & Email