tel. 509 347 189
biuro@lgdodra.pl

AKTUALNOŚCI

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy

Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Kraina Łęgów Odrzańskich, z siedzibą w ul. Rynek 5b 59-330 Ścinawa  ogłasza nabór otwarty na wolne stanowisko pracy

Kierownik ds. administracji i wdrażania

Jako Kierownik do Spraw Administracyjnych i Wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju będziesz odpowiedzialny za zarządzanie procesami administracyjnymi oraz realizację strategii rozwoju obszaru Krainy Łęgów Odrzańskich. Twoim celem będzie koordynacja działań związanych z rozwojem lokalnym oraz wspieranie społeczności w realizacji projektów.

 

Szczegółowy zakres zadań i obowiązków:

  1. Zapewnienie formy i trybu gwarantującego prawidłowe, sprawne załatwienie spraw w Stowarzyszeniu oraz poprawne ewidencjonowanie,  przechowywanie i zabezpieczenie dokumentacji Stowarzyszenia, w tym:
  2. Sporządzanie protokołów i sprawozdań związanych z działalnością LGD,
  3. Prowadzenie ewidencji uchwał Zarządu, Rady, Komisji Rewizyjnej oraz Walnego Zebrania Członków,
  4. Udział w opracowaniu, realizacji i rozliczaniu operacji / projektów grantowych w ramach LSR.
  5. Realizacja czynności określonych w procedurach wyboru i oceny wniosków o powierzenie grantów / o przyznanie pomocy, w tym:
  6. udzielanie informacji o konkursie i zasadach wypełniania wniosków,
  7. prowadzenie spotkań oraz działań promocyjno-informacyjnych,
  8. doradztwo dla Wnioskodawców w zakresie przygotowania wniosków przyznanie pomocy / wniosków o powierzenie grantów oraz wniosków o płatność/ wniosków o rozliczenie grantów,
  9. wstępna weryfikacja formalna wniosków i przygotowanie dokumentów na posiedzenie Rady LGD oraz obsługa posiedzeń Rady,
  10. obsługa systemów służących wdrażaniu LSR np. OMIKRON, CSOB, PUE, CST2021, SM EFS.
  11. Kierowanie pracami w Biurze, pracownikami i zleceniobiorcami,
  12. Zastępowanie Dyrektora biura w razie potrzeby,
  13. Prowadzenie dokumentacji Stowarzyszenia, w szczególności związanej z Lokalną Strategią Rozwoju KŁO,
  14. Wsparcie merytoryczne w przygotowaniu budżetu oraz sprawozdań merytorycznych i finansowych,
  15. Czuwanie nad prawidłowym przebiegiem wykonania budżetu Stowarzyszenia,
  16. Wnioskowanie o wprowadzenie zmian w preliminarzu budżetowym,
  17. Wsparcie / koordynacja procesu naboru kandydatów do zatrudnienia na wolne stanowisko,
  18. Prowadzenie korespondencji,
  19. Przygotowanie materiałów na Walne zebranie oraz posiedzenia Rady,
  20. Realizacja Planu komunikacji,
  21. Organizowanie szkoleń podnoszących kwalifikacje pracowników biura,
  22. Organizowanie szkoleń dla beneficjentów LGD,
  23. Nadzór nad realizacją strategii promocyjnej projektów,
  24. Przygotowywanie i prezentowanie informacji na temat projektów,
  25. Współpraca z mediami,
  26. Prowadzenie promocji Stowarzyszenia,
  27. Organizowanie spotkań i konferencji,
  28. Redagowanie notatek prasowych,
  29. Redagowanie strony internetowej w zakresie działalności Stowarzyszenia, jego członków i beneficjentów,
  30. Zarządzanie treścią merytoryczną materiałów promocyjnych i informacyjnych,
  31. Dystrybucja wydawnictw i materiałów promocyjnych oraz informacyjnych,
  32. Prowadzenie działalności wydawniczej,
  33. Wydawanie wewnętrznych materiałów informacyjnych i problemowych,
  34. Rekrutacja beneficjentów do szkoleń,
  35. Realizacja projektów, programów i akcji Stowarzyszenia,
  36. Udostępnianie materiałów do promocji LGD innym wydawnictwom i podmiotom,
  37. Obsługa klientów (mieszkańców) udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień, przyjmowanie wniosków i postulatów składanych przez mieszkańców dotyczące wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju,
  38. Wsparcie doradcze i animacyjne beneficjentów LGD w okresie naborów wniosków w zakresie swoich kompetencji,
  39. Prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w zakresie operacji realizowanych w ramach dodatkowego naboru,
  40. Realizowanie działań informacyjnych w zakresie możliwości finansowania działań osi 3 objętych Lokalną Strategią Rozwoju,
  41. Uczestnictwo w terenowych wydarzeniach realizowanych przez Stowarzyszenie i realizowanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Biura (kierownika I szczebla).
  42. Przestrzeganie zasad związanych z unikaniem konfliktu interesów, o którym mowa w art. 61 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE, Euratom) 2018/1046 z dnia 18 lipca 2018 r. w sprawie zasad finansowych mających zastosowanie do budżetu ogólnego Unii, zmieniające rozporządzenia (UE) nr 1296/2013, (UE) nr 1301/2013, (UE) nr 1303/2013, (UE) nr 1304/2013, (UE) nr 1309/2013, (UE) nr 1316/2013, (UE) nr 223/2014 i (UE) nr 283/2014 oraz decyzję nr 541/2014/UE, a także uchylające rozporządzenie (UE, Euratom) nr 966/2012 zgodnie z procedurami przyjętymi w LGD.

Wymagania niezbędne stawiane pracownikowi na stanowisku kierownika ds. administracji i wdrażania:
• wykształcenie wyższe min. magisterskie, udokumentowane dyplomem,
• min. 2 letnie doświadczenie pracy administracyjnej lub zarządzaniem biurem i zespołem pracowników,
• prawo jazdy kat. B
• możliwość wykorzystania samochodu prywatnego do celów służbowych

Kandydat nie może być członkiem LGD, ani pełnić funkcji publicznych, w tym sołtysa, radnego samorządowego. Nie może świadczyć odpłatnych usług doradczych na rzecz podmiotów ubiegających się o wsparcie w ramach LSR oraz nie może pełnić funkcji w organach zarządczych podmiotów ubiegających się o wsparcie w ramach LSR*

Wymagania pożądane stawiane pracownikowi na stanowisku kierownik ds. administracji i wdrażania:
• udokumentowana wiedza i doświadczenie w zakresie zarządzania biurem, koordynacja pracy zespołu pracowniczego, mile widziana wiedza o systemach zarządzania
• udokumentowana znajomość problematyki funduszy UE, w szczególności rozwoju obszarów wiejskich oraz rozwoju społecznego.

  • udokumentowana wiedza i doświadczenie w zakresie edukacji ekologicznej,

Umiejętności techniczne:
• obsługa komputera, znajomość środowiska Windows, znajomość pakietu Microsoft Office
• obsługa urządzeń biurowych,
• znajomość narzędzi internetowych,
Wymagane dokumenty:
1. życiorys (CV),
2. list motywacyjny,
3.kserokopie lub skany dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
4.inne kserokopie / skany dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednocześnie potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych,
5. kserokopia / skan świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy,

  1. oświadczenie o niepełnieniu funkcji publicznych.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Miejsce pracy: Siedziba Stowarzyszenia Lokalnej Grupy Działania Krainy Łęgów Odrzańskich oraz obszar LSR
Stanowisko pracy: Stanowisko związane z pracą przy komputerze i wykorzystaniem innych urządzeń biurowych, kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami, prowadzenie spotkań, udział w spotkaniach.
Wymiar czasu pracy: praca na pełny etat
Zatrudnienie: na podstawie umowy o pracę na czas określony.

Stanowisko pracy finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach umowy ramowej o warunkach i sposobie realizacji strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność

Oferujemy:

Stabilne zatrudnienie w organizacji o ugruntowanej pozycji.

Możliwość rozwoju zawodowego oraz uczestnictwa w ciekawych projektach.

Pracę w dynamicznym zespole z pasją do rozwoju lokalnego.

 

Zatrudnienie od marca 2025 roku.

Dostępność: Biuro LGD mieści się w wielokondygnacyjnym budynku. Wejście do budynku jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową (podjazd). W budynku znajduje się toaleta, która jest dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. Przed budynkiem znajduje się parking z miejscami dla osób z niepełnosprawnościami. praca samodzielna wymagająca obsługi komputera i innych urządzeń biurowych. Na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.

Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Stowarzyszenia w ul. Rynek 5b 59-330 Ścinawa  lub przesłać drogą elektroniczną na adres biuro@lgdodra.pl w terminie do dnia 25 lutego 2025 r. do godz. 15.00.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Postępowanie kwalifikacyjne będzie odbywało się dwuetapowo:
I etap do 26.02.2025 – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania. O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie.
II etap do 28.02.2025 – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami przez Komisję Rekrutacyjną LGD Kraina Łęgów Odrzańskich
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internie internetowej www.lgdodra.pl

INFORMACJA

W wyniku przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko pracy Kierownik ds. administracji i wdrażania wpłynęła jedna kandydatura, która spełniła wymogi formalne.

Witamy na pokładzie Panią Małgorzatę Płomińską !

Print Friendly, PDF & Email