Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Kraina Łęgów Odrzańskich, z siedzibą w ul. Rynek 5b 59-330 Ścinawa ogłasza nabór otwarty na wolne stanowisko pracy
Kierownik ds. administracji i wdrażania
Jako Kierownik do Spraw Administracyjnych i Wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju będziesz odpowiedzialny za zarządzanie procesami administracyjnymi oraz realizację strategii rozwoju obszaru Krainy Łęgów Odrzańskich. Twoim celem będzie koordynacja działań związanych z rozwojem lokalnym oraz wspieranie społeczności w realizacji projektów.
Szczegółowy zakres zadań i obowiązków:
- Zapewnienie formy i trybu gwarantującego prawidłowe, sprawne załatwienie spraw w Stowarzyszeniu oraz poprawne ewidencjonowanie, przechowywanie i zabezpieczenie dokumentacji Stowarzyszenia, w tym:
- Sporządzanie protokołów i sprawozdań związanych z działalnością LGD,
- Prowadzenie ewidencji uchwał Zarządu, Rady, Komisji Rewizyjnej oraz Walnego Zebrania Członków,
- Udział w opracowaniu, realizacji i rozliczaniu operacji / projektów grantowych w ramach LSR.
- Realizacja czynności określonych w procedurach wyboru i oceny wniosków o powierzenie grantów / o przyznanie pomocy, w tym:
- udzielanie informacji o konkursie i zasadach wypełniania wniosków,
- prowadzenie spotkań oraz działań promocyjno-informacyjnych,
- doradztwo dla Wnioskodawców w zakresie przygotowania wniosków przyznanie pomocy / wniosków o powierzenie grantów oraz wniosków o płatność/ wniosków o rozliczenie grantów,
- wstępna weryfikacja formalna wniosków i przygotowanie dokumentów na posiedzenie Rady LGD oraz obsługa posiedzeń Rady,
- obsługa systemów służących wdrażaniu LSR np. OMIKRON, CSOB, PUE, CST2021, SM EFS.
- Kierowanie pracami w Biurze, pracownikami i zleceniobiorcami,
- Zastępowanie Dyrektora biura w razie potrzeby,
- Prowadzenie dokumentacji Stowarzyszenia, w szczególności związanej z Lokalną Strategią Rozwoju KŁO,
- Wsparcie merytoryczne w przygotowaniu budżetu oraz sprawozdań merytorycznych i finansowych,
- Czuwanie nad prawidłowym przebiegiem wykonania budżetu Stowarzyszenia,
- Wnioskowanie o wprowadzenie zmian w preliminarzu budżetowym,
- Wsparcie / koordynacja procesu naboru kandydatów do zatrudnienia na wolne stanowisko,
- Prowadzenie korespondencji,
- Przygotowanie materiałów na Walne zebranie oraz posiedzenia Rady,
- Realizacja Planu komunikacji,
- Organizowanie szkoleń podnoszących kwalifikacje pracowników biura,
- Organizowanie szkoleń dla beneficjentów LGD,
- Nadzór nad realizacją strategii promocyjnej projektów,
- Przygotowywanie i prezentowanie informacji na temat projektów,
- Współpraca z mediami,
- Prowadzenie promocji Stowarzyszenia,
- Organizowanie spotkań i konferencji,
- Redagowanie notatek prasowych,
- Redagowanie strony internetowej w zakresie działalności Stowarzyszenia, jego członków i beneficjentów,
- Zarządzanie treścią merytoryczną materiałów promocyjnych i informacyjnych,
- Dystrybucja wydawnictw i materiałów promocyjnych oraz informacyjnych,
- Prowadzenie działalności wydawniczej,
- Wydawanie wewnętrznych materiałów informacyjnych i problemowych,
- Rekrutacja beneficjentów do szkoleń,
- Realizacja projektów, programów i akcji Stowarzyszenia,
- Udostępnianie materiałów do promocji LGD innym wydawnictwom i podmiotom,
- Obsługa klientów (mieszkańców) udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień, przyjmowanie wniosków i postulatów składanych przez mieszkańców dotyczące wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju,
- Wsparcie doradcze i animacyjne beneficjentów LGD w okresie naborów wniosków w zakresie swoich kompetencji,
- Prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w zakresie operacji realizowanych w ramach dodatkowego naboru,
- Realizowanie działań informacyjnych w zakresie możliwości finansowania działań osi 3 objętych Lokalną Strategią Rozwoju,
- Uczestnictwo w terenowych wydarzeniach realizowanych przez Stowarzyszenie i realizowanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Biura (kierownika I szczebla).
- Przestrzeganie zasad związanych z unikaniem konfliktu interesów, o którym mowa w art. 61 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE, Euratom) 2018/1046 z dnia 18 lipca 2018 r. w sprawie zasad finansowych mających zastosowanie do budżetu ogólnego Unii, zmieniające rozporządzenia (UE) nr 1296/2013, (UE) nr 1301/2013, (UE) nr 1303/2013, (UE) nr 1304/2013, (UE) nr 1309/2013, (UE) nr 1316/2013, (UE) nr 223/2014 i (UE) nr 283/2014 oraz decyzję nr 541/2014/UE, a także uchylające rozporządzenie (UE, Euratom) nr 966/2012 zgodnie z procedurami przyjętymi w LGD.
Wymagania niezbędne stawiane pracownikowi na stanowisku kierownika ds. administracji i wdrażania:
• wykształcenie wyższe min. magisterskie, udokumentowane dyplomem,
• min. 2 letnie doświadczenie pracy administracyjnej lub zarządzaniem biurem i zespołem pracowników,
• prawo jazdy kat. B
• możliwość wykorzystania samochodu prywatnego do celów służbowych
Kandydat nie może być członkiem LGD, ani pełnić funkcji publicznych, w tym sołtysa, radnego samorządowego. Nie może świadczyć odpłatnych usług doradczych na rzecz podmiotów ubiegających się o wsparcie w ramach LSR oraz nie może pełnić funkcji w organach zarządczych podmiotów ubiegających się o wsparcie w ramach LSR*
Wymagania pożądane stawiane pracownikowi na stanowisku kierownik ds. administracji i wdrażania:
• udokumentowana wiedza i doświadczenie w zakresie zarządzania biurem, koordynacja pracy zespołu pracowniczego, mile widziana wiedza o systemach zarządzania
• udokumentowana znajomość problematyki funduszy UE, w szczególności rozwoju obszarów wiejskich oraz rozwoju społecznego.
- udokumentowana wiedza i doświadczenie w zakresie edukacji ekologicznej,
Umiejętności techniczne:
• obsługa komputera, znajomość środowiska Windows, znajomość pakietu Microsoft Office
• obsługa urządzeń biurowych,
• znajomość narzędzi internetowych,
Wymagane dokumenty:
1. życiorys (CV),
2. list motywacyjny,
3.kserokopie lub skany dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
4.inne kserokopie / skany dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednocześnie potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych,
5. kserokopia / skan świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy,
- oświadczenie o niepełnieniu funkcji publicznych.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Miejsce pracy: Siedziba Stowarzyszenia Lokalnej Grupy Działania Krainy Łęgów Odrzańskich oraz obszar LSR
Stanowisko pracy: Stanowisko związane z pracą przy komputerze i wykorzystaniem innych urządzeń biurowych, kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami, prowadzenie spotkań, udział w spotkaniach.
Wymiar czasu pracy: praca na pełny etat
Zatrudnienie: na podstawie umowy o pracę na czas określony.
Stanowisko pracy finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach umowy ramowej o warunkach i sposobie realizacji strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w organizacji o ugruntowanej pozycji.
Możliwość rozwoju zawodowego oraz uczestnictwa w ciekawych projektach.
Pracę w dynamicznym zespole z pasją do rozwoju lokalnego.
Zatrudnienie od marca 2025 roku.
Dostępność: Biuro LGD mieści się w wielokondygnacyjnym budynku. Wejście do budynku jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową (podjazd). W budynku znajduje się toaleta, która jest dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. Przed budynkiem znajduje się parking z miejscami dla osób z niepełnosprawnościami. praca samodzielna wymagająca obsługi komputera i innych urządzeń biurowych. Na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Stowarzyszenia w ul. Rynek 5b 59-330 Ścinawa lub przesłać drogą elektroniczną na adres biuro@lgdodra.pl w terminie do dnia 25 lutego 2025 r. do godz. 15.00.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Postępowanie kwalifikacyjne będzie odbywało się dwuetapowo:
I etap do 26.02.2025 – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania. O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie.
II etap do 28.02.2025 – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami przez Komisję Rekrutacyjną LGD Kraina Łęgów Odrzańskich
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internie internetowej www.lgdodra.pl
INFORMACJA
W wyniku przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko pracy Kierownik ds. administracji i wdrażania wpłynęła jedna kandydatura, która spełniła wymogi formalne.
Witamy na pokładzie Panią Małgorzatę Płomińską !