„Łęgowym Szlakiem” – to operacja własna realizowana przez Lokalną Grupę Działania „Kraina Łęgów Odrzańskich”.
Finansowanie:
Operacja własna jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.2. „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Cel projektu:
Celem operacji jest promocja turystyki na “Szlaku Odry” poprzez organizację press tour oraz turystycznego eventu kulinarnego.
Działania przewidziane w projekcie:
- Press Tour – w ramach tego działania zrealizowano: cykl pięciu artykułów promocyjnych, warsztaty przyrodnicze i artystyczne w wyniku których powstały projekty magnesów promocyjnych, 10 opisów programów imprez turystycznych oraz pięć opisów obiektów wraz ze zdjęciami
- Turystyczny event kulinarny – w ramach tego działania zrealizowano: moderację i prelekcję podczas eventu turystycznego FOODIE W ŁĘGACH, usługę fotografa podczas eventu, degustację produktów lokalnych certyfikowanych znakiem KŁO POLECA, opracowano materiały informacyjno-promocyjne dotyczące projektu oraz o użytkownikach marki lokalnej KRAINA ŁĘGÓW ODRZAŃSKICH POLECA na potrzeby publikacji na stronie goodra.pl oraz w mediach społecznościowych; zakupiono wyposażenie i sprzęt umożliwiające podniesienie jakości działań promocyjnych, zakupiono między innymi: sprzęt nagłaśniający, podest sceniczny, zestaw naczyń i wyposażenia cateringowego, wyposażenie szkoleniowo-konferencyjne (m.in. stoły, ścianki mobilne, kanapę, biurko, system wystawienniczy do obrazów), na potrzeby zagospodarowania terenu rekreacyjnego zamontowano wiatę rowerową, zakupiono donice zewnętrzne, zamontowano fotowoltaikę do ładowania rowerów elektrycznych i oświetlenia terenu rekreacyjnego oraz magazyn energii, zakupiono rzeźbę użytkową – Lampę od lokalnego artysty kowala Adama Piechowiaka, zamontowano szyld promocyjny z logo KŁO, zagospodarowano teren zielony poprzez nasadzenia na terenie rekreacyjnym, zakupiono dźwiękoławkę do słuchania dźwięków natury przy rowerowym szlaku, wydano gadżety promocyjne z elementarni przyrodniczymi charakterystycznymi dla obszaru LGD oraz logotypem KŁO
Grupa docelowa projektu:
Osoby odwiedzające obszar LGD KŁO, w tym turyści i mieszkańcy.
Rezultaty projektu:
Liczba odbiorców przeprowadzonych działań promocyjnych – 2000 osób
liczba działań promocyjnych – 1 sztuka
![](https://lgdodra.pl/wp-content/uploads/2024/12/logotypyopisOWLSZ-1024x388.png)