„Łęgowym Szlakiem” – to operacja własna realizowana przez Lokalną Grupę Działania „Kraina Łęgów Odrzańskich”.

Finansowanie:

Operacja własna jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.2. „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Cel projektu:

Celem operacji jest promocja turystyki na “Szlaku Odry” poprzez organizację press tour oraz turystycznego eventu kulinarnego.

Działania przewidziane w projekcie:

  • Press Tour – w ramach tego działania zrealizowano: cykl pięciu artykułów promocyjnych, warsztaty przyrodnicze i artystyczne w wyniku których powstały projekty magnesów promocyjnych, 10 opisów programów imprez turystycznych oraz pięć opisów obiektów wraz ze zdjęciami
  • Turystyczny event kulinarny  – w ramach tego działania zrealizowano: moderację i prelekcję podczas eventu turystycznego FOODIE W ŁĘGACH, usługę fotografa podczas eventu, degustację produktów lokalnych certyfikowanych znakiem KŁO POLECA, opracowano  materiały informacyjno-promocyjne dotyczące projektu oraz o użytkownikach marki lokalnej KRAINA ŁĘGÓW ODRZAŃSKICH POLECA na potrzeby publikacji na stronie goodra.pl oraz w mediach społecznościowych; zakupiono wyposażenie i sprzęt umożliwiające podniesienie jakości działań promocyjnych, zakupiono między innymi:  sprzęt nagłaśniający, podest sceniczny, zestaw naczyń i wyposażenia cateringowego, wyposażenie szkoleniowo-konferencyjne (m.in. stoły, ścianki mobilne, kanapę, biurko, system wystawienniczy do obrazów), na potrzeby zagospodarowania terenu rekreacyjnego zamontowano wiatę rowerową, zakupiono donice zewnętrzne, zamontowano fotowoltaikę do ładowania rowerów elektrycznych i oświetlenia terenu rekreacyjnego oraz magazyn energii, zakupiono rzeźbę użytkową – Lampę od lokalnego artysty kowala Adama Piechowiaka, zamontowano szyld promocyjny z logo KŁO, zagospodarowano teren zielony poprzez nasadzenia na terenie rekreacyjnym, zakupiono dźwiękoławkę do słuchania dźwięków natury przy rowerowym szlaku, wydano gadżety promocyjne  z elementarni przyrodniczymi charakterystycznymi dla obszaru LGD oraz logotypem KŁO

Grupa docelowa projektu:

Osoby odwiedzające obszar LGD KŁO, w tym turyści i mieszkańcy.

Rezultaty projektu: 

Liczba odbiorców przeprowadzonych działań promocyjnych – 2000 osób
liczba działań promocyjnych – 1 sztuka

Print Friendly, PDF & Email