INFORMACJA O PROJEKCIE PARTNERSKIM
Tytuł projektu: | „Od pola na wrocławski stół” | ||
Program: | Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 | ||
Plan Działania: | Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich | ||
Priorytet KSOW: | Wspieranie organizacji łańcucha dostaw żywności, w tym przetwarzania i wprowadzania do obrotu produktów rolnych, promowanie dobrostanu zwierząt i zarządzania ryzykiem w rolnictwie (Priorytet 3) | ||
Cel KSOW: | Zwiększenie udziału zainteresowanych stron we wdrażaniu inicjatyw na rzecz rozwoju obszarów wiejskich (Cel 1) | ||
Działanie KSOW: | Ułatwianie wymiany wiedzy pomiędzy podmiotami uczestniczącymi w rozwoju obszarów wiejskich oraz wymiana i rozpowszechnianie rezultatów działań na rzecz tego rozwoju (Działanie 6) | ||
Temat KSOW: | Rozwój lokalny – wymiana lub upowszechnianie wiedzy i doświadczeń (Temat 4) | ||
Realizatorzy: | 1. | Gmina Wrocław | – Lider operacji |
2. | Dolnośląska Izba Rolnicza – jednostka organizacyjna samorządu rolniczego województwa dolnośląskiego | – Partner operacji | |
3. | Lokalna Grupa Działania “Kraina Łęgów Odrzańskich” – stowarzyszenie | – Partner operacji | |
Termin realizacji: | 01.02.2023 r. – 27.10.2023 r. | ||
Budżet operacji: | 125 154,03 zł | ||
Wysokość pomocy: | 102 951,00 zł | ||
Działania projektowe: | 1. Opracowanie przewodnika kulinarnego “Od pola na wrocławski stół”, stanowiącego kompendium wiedzy na temat produktów regionalnych oraz wrocławskiej gastronomii. Przewodnik w formie darmowego eBooka do pobrania.
2. Opracowanie merytoryczne i graficzne informacji publikowanych w Internecie i mediach społecznościowych, a także przygotowanie graficzne plakatu promującego weekend kulinarny „od pola na wrocławski stół”. 3. Produkcja 4 spotów promocyjnych. 4. Przeprowadzenie kampanii informacyjno – promocyjnej w Internecie i mediach społecznościowych – kampania Facebook Ads. 5. Produkcja 4 filmów informacyjno – edukacyjnych. 6. Przeprowadzenie kampanii informacyjno – edukacyjnej na temat strategii od pola do stołu, mające na celu podniesienie świadomości konsumentów w zakresie zrównoważonego żywienia – kampania Facebook Ads. 7. Organizacja spotkania mającego na celu zapoznanie ze sobą regionalnych wytwórców z wrocławskimi restauratorami. 8. Organizacja spotkania dla osób do 35 roku życia, mieszkających na obszarach wiejskich w celu aktywizacji tych osób do zakładania własnych działalności gospodarczych albo rozszerzenia istniejących, w kierunku rozwoju produktu lokalnego. |
||
Grupa docelowa: | – mieszkańcy Dolnego Śląska, którzy dzięki projektowi i zaplanowanym działaniom, poznają oryginalne produkty regionalne i ekologiczne. Dotarcie do szerokiej grupy odbiorców ma na celu podniesienie świadomości konsumentów w zakresie zrównoważonego żywienia oraz nie marnowania żywności.
– regionalni rolnicy/producenci oraz wrocławscy restauratorzy. – osoby do 35 roku życia mieszkające na obszarach wiejskich, w celu aktywizacji tych osób do zakładania własnych działalności gospodarczych albo rozszerzenia istniejących, w kierunku rozwoju produktu lokalnego. |
