W ramach projektu Odra – rzeka możliwości, sfinansowanego przez Samorząd Województwa Dolnośląskiego  założyliśmy dwa najważniejsze zadania. Aktualizacja i rozwój Certyfikacji KŁO POLECA oraz udział na Międzynarodowych Targach Turystyki we Wrocławiu 

Aktualizacja narzędzia do promocji i sieciowania producentów i usługodawców w kierunku budowy produktu turystycznego o charakterze slow life z uwzględnieniem funkcjonalności i potrzeb aplikacji mobilnej. KRAINA ŁĘGÓW ODRZAŃSKICH POLECA” to system certyfikacji lokalnych produktów, usług turystycznych, edukacyjnych i kulturalnych czy wydarzeń, którego celem jest wykreowanie atrakcyjnej i dobrze kojarzonej marki regionu. Znak jest przyznawany najlepszym produktom, usługom i wydarzeniom z Krainy Łęgów Odrzańskich. Jest gwarantem jakości i związku z regionem.

Po trzech latach funkcjonowania konieczne jest wprowadzenie zmian do zasad przyznawania znaku jakości i jego promocja w nowym wydaniu na kolejne lata.

Działanie swoim zakresem ma obejmować również

1) Ogłoszenie naboru i jego promocja,

2) Zakup szyldów promocyjnych;

3) Galę wręczenia certyfikatów;;

Dodatkowo będziemy chcieli wzmocnić nasze narządzie poprzez udział w ogólnopolskim konkursie na “Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikat POT” przyznawany przez Polską Organizację Turystyczną

Promocja:

Przygotowanie filmu z uroczystej Gali rozdania certyfikatów na YouTube

  • koncepcja wideo
  • nagranie
  • montaż
  • dodanie wideo na kanał

W ramach projektu Odra – Rzeka możliwości, założyliśmy udział w targach MTT we Wrocławiu w dniach 21-23.03.2025 r. i prezentację na nich certyfikowanych Partnerów KŁO POLECA wraz z prezentacją projektu kulinarnego Krainy Łęgów Odrzańskich na Miedzynarodowych Targach Turystyki, który doskonale odzwierciedla kierunek rozwoju oferty turystycznej przez nas wspieranej.

Projekt zaprasza w podróż kulinarną Doliną Odry i jest doskonałym kalejdoskopem inicjatyw społecznych, przedsięwzięć lokalnych, przedsiębiorczości dla którego tłem są naturalne zasoby przyrodnicze. Realizacja projektu przyczyniła się do powstania piosenki Nadodrzański rytm i 12 filmów prezentujących aktywności gospodarcze, społeczne przyczyniające się do wzmacniania nadodrzańskiej marki Kraina Łęgów Odrzańskich POLECA.

Na targach zamierzamy zaprezentować i wypromować naszą markę Krainy Łęgów za pomocą książki kucharskiej Dzika Kuchnia w Krainie Łęgów Odrzańskich powstałej w 2024 roku wykorzystującej rodzime zioła i produkty lokalne w autorskiej kuchni członkini Stowarzyszenia Połączeni z Naturą prowadzącego Centrum Edukacji Alternatywnej w Tarchalicach.

W ramach działania na targach planujemy uczestnictwo poprzez :
– Degustację produktów i gotowanie potraw z książki kucharskiej
– warsztaty kulinarne dla dzieci
– prezentacja książki kucharskiej i powstałych filmów
Promocja:
Zamierzamy również zaprezentować dotychczasowe nasze oferty turystyczne dostępne na portalu Szlak Odry. Wobec powyższego przygotujemy również serię ulotek o poszczególnych destynacjach i trasach turystycznych

Jednymi z nich były karty do Przewodnika po Krainie Łęgów Odrzańskich i do książki kucharskiej  Dzika Kuchnia

 

 

Projekt Odra – rzeka możliwości, dofinansował Samorząd Województwa Dolnośląskiego w ramach konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu Turystyka i Krajoznawstwo na ZADANIE II ROZWÓJ BRANŻY TURYSTYCZNEJ

Print Friendly, PDF & Email